תרופת קסם שגומלת מעישון והתמכרות לניקוטין

רוצים להפסיק לעשן? צמח שהצליח לגמול

 אלפי מעשנים שהתמכרו לניקוטין - ד"ר 

יוסי גולדשמיד עדכון


רופאה בשם דיאן ג'יויה-בארגונטי  הצליחה לגמול אלפי מעשנים שהתמכרו לניקוטין שבסיגריות בעזרת שימוש בצמח הסטיביה. להלן שיטתה ותמצית מדבריה:

צמח הסטיביה (צילום: shutterstock)

ברגע שאתה מתחיל לעשן, זה עשוי להרגיש כמעט בלתי אפשרי להפסיק את זה – הודות להשפעות הממכרות של הניקוטין. כל מעשן מכיר את התחושה הזו, אך רבים מנסים לדחוק אותה לקרן זווית בתואנה כי 'אני זה כבר מקרה אבוד, ואם לא הצלחתי להפסיק לעשן עד עכשיו, אין שום סיכוי שזה יקרה אי פעם'.
לדאבון הלב, במקרים רבים (אולי רבים מדי) לא יועילו אף הוכחות חותכות של אנשים שמתו או חלו במחלות קשות, בכדי לגרום לאותם 'סקפטיים' להפסיק לעשן. רבים מהם רואים את הפרישה מהסיגריות כהר גבוה שלא ניתן לטיפוס – אך האמת היא, מצטט ד"ר יוסי גולדשמיד את דברי ד"ר דיאן ג'יויה-בארגונטי מניו יורק, מדובר באנשים שחיים בסוג מסוים של פרדוקס.
"פעם טיפלתי באדם שהיה פרדוקסלי להחריד. הוא אהב עישון למרות שידע שזה רע בשבילו. מדי פעם התיימר לפרוש מהעישון, אבל בחשאי – נהנה לחזור ולעשן. ואז הוא פנה אליי, ואחרי פעמיים שבהן הוא צרך את ה'תרופה' שאני עומדת לחלוק איתכם – הוא ניסה לעשן וחש בחילה נוראית".
אותה 'תרופה' מעדכן ד"ר יוסי גולדשמיד, לדברי ד"ר דיאן היא, לא פחות ולא יותר, תמצית מצמח הסטיביה (באנגלית: Stevia) הנמכר בכל חנויות הטבע. "מחקרים שנעשו לאחרונה בגרמניה אישרו כי הסטיביה מסייעת משמעותית בגמילה מעישון ואלכוהול. הצורה הנוזלית של הצמח, שמגיעה עם בקבוק טפטפת – היא הכי נוחה לשימוש וכל מה שצריך לעשות כדי להיגמל מהעישון הוא לשים כמה טיפות על הלשון, בכל פעם שמרגישים את הרצון לסיגריה".
לדברי ד"ר דיאן מדובר ב'תרופת קסם' של ממש, שהורגת כל השתוקקות לעשן וניקוטין. "השימוש בסטיביה בטוח גם עבור חולי סוכרת, כי מדובר בצמח שמאזן את הסוכר בדם ומקטין באופן משמעותי את הרצון לממתקים. באמצעות השיטה הזו כבר עזרתי לאלפי מעשנים ממקומות שונים בעולם, להתגבר על התשוקה לניקוטין, לטפס על ההר ה'גבוה' וגם לרדת ממנו בשלום", סיכמה. יוסי גולדשמיד עדכון

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

29 תמונות מצחיקות ומוזרות שיגרמו לכם לתהות מה לעזאזל התרחש רגע לפני שהן צולמו

אינסטלטורים 24 שעות

20 סרטים מומלצים 2017 .יוסי גולדשמיד