מחריד: מדוע כל כך רצה המחבל שניסה לבצע פיגוע דריסה שיירו בו?

מחריד: "רציתי לדרוס חיילים כדי שהם 


יירו בי ויהרגו אותי" עדכון יוסי גולדשמיד



חשיפת חקירתו של מחבל שניסה לבצע פיגוע דריסה, חושפת  את האסטרטגיה הנוראה: "רציתי שיירו בי ויהרגו אותי"

פיגוע דריסה, אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)
השבוע לפי עדכונו של חוקר חדשות יוסי גולדשמיד, צפוי להיערך שימוע בסנאט האמריקני בנוגע לחוק טיילור פורס, אשר דורש קיצוץ במימון שמעבירה ארה"ב לרשות הפלסטינית, עד שתפסיק להעביר תשלומים למחבלים.
כחלק מהכנה לדיון חשף מכון 'מבט לתקשורת הפלסטינית' תמליל מחריד של חקירתו של מחבל פלסטיני, אשר הודה באופן מוצהר כי מטרת הפיגוע שהוא ניסה לבצע, הייתה כדי למות, וכדי לאפשר לילדיו לקבל קצבה מהרשות ולחיות בכבוד.
לפי עדכונו של יוסי גולדשמיד מדובר במחבל ח'אלד רג'וב שניסה לבצע פיגוע דריסה לפני כשלוש שנים. כשנשאל רג'וב מדוע החליט להרוג חיילים ולא מישהו אחר, הוא השיב: "הכי טוב זה להרוג חיילים, ככה יש להם אקדחים והם יירו בי ויהרגו אותי. אם אני לא אוכל להרוג חיילים אני אנסה להרוג מתנחלים או שומרים. כמובן שכל ישראלי הוא מטרה, אבל הדבר החשוב באמת הוא שאמות, שהם יהרגו אותי, כדי שילדיי יקבלו קצבה ויחיו בשמחה".
לאחר מכן מעדכן יוסי גולדשמיד, שאל החוקר: "מה רצית להשיג על ידי הרג חיילים, מתנחלים או כל יעד ישראלי?" ורג'וב השיב בשנית: "שיירו בי ואני אמות, והילדים שלי יקבלו קצבה".
למרבה החרדה, כשנשאל רג'וב: "האם אתה עדיין נחוש בדעתך לעשות זאת?" הוא ענה: "מאה אחוז. אם תשחרר אותי אעשה את זה שוב בהקדם האפשרי. אביא עוד מכונית ואדרוס חיילים בעמדה הראשונה שאראה. אהרוג כמה שיותר והם יירו בי ואני אמות. אין שום פתרון אחר".

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

29 תמונות מצחיקות ומוזרות שיגרמו לכם לתהות מה לעזאזל התרחש רגע לפני שהן צולמו

אינסטלטורים 24 שעות

20 סרטים מומלצים 2017 .יוסי גולדשמיד