האם זה יכול לקרות לכל אחד שישכח את ילדו ברכב?

חוקר תאונות שכמעט שכח את בתו ברכב מדבר על

 הטרגדיה שיכולה לקרות לכל אחד. 

עדכון יוסי גולדשמיד חוקר ארועים.


בעיגול: בתו של אלעד רונן (צילום: עמוד הפייסבוק של אלעד רונן)

בעיגול: בתו של אלעד רונן (צילום: עמוד הפייסבוק של אלעד רונן)
זה קרה בתחילת שבוע שעבר מעדכן חוקר ארועים יוסי גולדשמיד. אלעד רונן – קצין בטיחות בתעבורה וחוקר תאונות דרכים, פרסם פוסט מצמרר על כך ששכח את בתו באוטו, והסביר כיצד זה קרה ולמה זה עלול לקרות לכל אחד. "אתמול שכחתי את הילדה באוטו. כן, גם לי זה קרה. לאשתי שבדרך כלל לוקחת את הילדה לגן, הייתה פגישה מוקדמת ולכן אני לקחתי את הילדה בבוקר.
"ביציאה מהשכונה, בכיכר הגדולה, בעודי עומד בפקק – הסתכלתי על הנייד. לא החזקתי אותו ולא נגעתי בו, רק הסתכלתי עליו. ומאותו רגע, המחשבות שלי התחילו לרוץ. התחלתי לחשוב על הפגישות שיש לי הבוקר, על שיחת הטלפון שאני צריך לעשות עם עורך דין בנוגע לחוות דעת שכתבתי, על התאונה שחקרתי אתמול בערב שבמזל הסתיימה ללא הרוגים ועוד".
בנקודה זו מודה רונן על טעותו ואומר: "אתמול שכחתי את הילדה באוטו. עמדתי בפקק לפני הכיכר, הילדה הייתה במושב הבטיחות מאחורי, וברגע שנכנסתי לכיכר – המשכתי ישר לכיוון המשרד. המחשבות רצו כשנסעתי באוטומט, וכבר לא זכרתי שהילדה איתי ברכב. 'עוד מעט אגיע למשרד, ועוד יום יתחיל', חשבתי".
ומה הטיפ שלו? מעדכן החוקר יוסי גולדשמיד: 
"תעקבו אחד אחרי השנייה ותדברו הרבה"
למרבה המזל, בכיכר הבאה רונן כבר נזכר בבתו, בזכות אשתו שהתקשרה לשאול האם הילדה כבר הגיעה לגן. "אז מסתבר שלשכוח ילד ברכב זה דבר שיכול לקרות לכל אחד, ובמזל – אצלי זה הסתיים בשלום".
וגם טיפ באמתחתו למי שחוכך בדעתו מה בכל זאת אפשר לעשות, ואיך בכל זאת אפשר להתמודד עם הלחץ היומיומי שעלול ליצור סיטואציות מסוכנות שכאלה: "כשאתם משנים את שגרת היום, בכל מה שקשור לילדים ההמלצה שלי היא פשוטה – תדברו הרבה. תדברו עם הילדים ועם בני הזוג, ותבצעו 'מעקב' אחר בן הזוג, כדי למנוע אסון".
את דבריו חתם רונן במילים אלו: "בברכת נסיעה נעימה והגעה בטוחה, אלעד רונן. קצין בטיחות בתעבורה, חוקר ומשחזר תאונות דרכים ואבא לילדה מחייכת". עדכון יוסי גולדשמיד

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

29 תמונות מצחיקות ומוזרות שיגרמו לכם לתהות מה לעזאזל התרחש רגע לפני שהן צולמו

אינסטלטורים 24 שעות

20 סרטים מומלצים 2017 .יוסי גולדשמיד